Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3858
Title: Методика самопідготовки вчителів музичного мистецтва до педагогічної практики
Other Titles: Methods aimed at the self-training of musical art teachers for pedagogical practice
Authors: Демидова, Марина Григорівна
Демидова, Марина Григорьевна
Demidova, Maryna Hryhorivna
Keywords: самопідготовка
педагогічна практика
практико-зорієнтований підхід
майбутній учитель музики
self-preparation / self-training
pedagogical practice
practice-oriented approach
future music teacher
Issue Date: 2017
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2017. — № 5. — С. 28-33
Abstract: У статті розглянуто дві умови успішної самопідготовки майбутніх учителів музики до педагогічної практики. В контексті вирішення цього завдання особливу увагу звернули на метокогнітивний та прогностичний компонент пропонованої структури: виявлено багатозначність визначення вченими категорії «метакогнітивність», її основні складники, розглянуто особливості когнітивних та метокогнітивних навичок, а також структура і сутність педагогічного прогнозування та діагностики. The article is aimed at determining conditions facilitating the process of successful self-training of future music teachers for pedagogical practice. Self-preparation of students for pedagogical practice is an integral and necessary form of the process of training future music teachers. In the research, scientists reflect various aspects of the future teacher training in the sphere of professional activity in the period of teaching (pedagogical) practice.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3858
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf272.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.