Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3858
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДемидова, Марина Григорівна-
dc.contributor.authorДемидова, Марина Григорьевна-
dc.contributor.authorDemidova, Maryna Hryhorivna-
dc.date.accessioned2019-09-13T10:11:40Z-
dc.date.available2019-09-13T10:11:40Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationДемідова М. Г. Методика самопідготовки вчителів музичного мистецтва до педагогічної практики / М. Г. Демідова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2017. — № 5. — С. 28-33uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3858-
dc.description.abstractУстатті розглянуто дві умови успішної самопідготовки майбутніх учителів музики до педагогічної практики. В контексті вирішення цього завдання особливу увагу звернули на метокогнітивний та прогностичний компонент пропонованої структури: виявлено багатозначність визначення вченими категорії «метакогнітивність», її основні складники, розглянуто особливості когнітивних та метокогнітивних навичок, а також структура і сутність педагогічного прогнозування та діагностики. The article is aimed at determining conditions facilitating the process of successful self-training of future music teachers for pedagogical practice. Self-preparation of students for pedagogical practice is an integral and necessary form of the process of training future music teachers. In the research, scientists reflect various aspects of the future teacher training in the sphere of professional activity in the period of teaching (pedagogical) practice.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectсамопідготовкаuk
dc.subjectпедагогічна практикаuk
dc.subjectпрактико-зорієнтований підхідuk
dc.subjectмайбутній учитель музикиuk
dc.subjectself-preparation / self-traininguk
dc.subjectpedagogical practiceuk
dc.subjectpractice-oriented approachuk
dc.subjectfuture music teacheruk
dc.titleМетодика самопідготовки вчителів музичного мистецтва до педагогічної практикиuk
dc.title.alternativeMethods aimed at the self-training of musical art teachers for pedagogical practiceuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf272.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.