Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3850
Назва: Комунікативно-когнітивний підхід до формування міжкультурної компетенції студентів на заняттях з англійської мови
Інші назви: Communicative and cognitive approach to the formation of students’ intercultural competence at the english lessons
Автори: Логвіненко, Анастасія Юріївна
Logvinenko, Anastasiya Yuriyvna
Ключові слова: комунікативно-когнітивний підхід
міжкультурна компетенція
міжкультурна комунікація
майбутні вчителі іноземної мови
communicative and cognitive approach
intercultural competence
intercultural communication
future foreign language teachers
Дата публікації: 2017
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2017. — № 4. — С. 51-56.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена вивченню ролі і можливостей комунікативно-когнітивного підходу у формуванні міжкультурної компетенції у процесі професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови. Визначено, що міжкультурна компетенція є інтегративною властивістю особистості, що характеризується здатністю до організації продуктивного іншомовного спілкування, обізнаністю з особливостями організації міжкультурної взаємодії з представниками різних культур у процесі вивчення іноземних мов, уміннями конструктивного вирішення конфліктних ситуацій засобами діалогових стратегій. Доведено, що організація навчання на підставі комунікативно-когнітивного підходу сприяє не лише поглибленню знань з англійської мови, а й забезпечує можливості набуття майбутніми вчителями вмінь і навичок міжкультурної комунікації. The entry of Ukraine into the world community provides for the expansion of international cultural and business relations of Ukrainians with representatives of other countries. In this concern, the study of English as a means of developing intercultural communicative skills is of particular significance, which is especially important for future teachers of a foreign language, since they must not only teach English to students, but also introduce the diversity of the world cultures to them.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3850
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf268.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.