Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3850
Title: Комунікативно-когнітивний підхід до формування міжкультурної компетенції студентів на заняттях з англійської мови
Other Titles: Communicative and cognitive approach to the formation of students’ intercultural competence at the english lessons
Authors: Логвіненко, Анастасія Юріївна
Logvinenko, Anastasiya Yuriyvna
Keywords: комунікативно-когнітивний підхід
міжкультурна компетенція
міжкультурна комунікація
майбутні вчителі іноземної мови
communicative and cognitive approach
intercultural competence
intercultural communication
future foreign language teachers
Issue Date: 2017
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2017. — № 4. — С. 51-56.
Abstract: Стаття присвячена вивченню ролі і можливостей комунікативно-когнітивного підходу у формуванні міжкультурної компетенції у процесі професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови. Визначено, що міжкультурна компетенція є інтегративною властивістю особистості, що характеризується здатністю до організації продуктивного іншомовного спілкування, обізнаністю з особливостями організації міжкультурної взаємодії з представниками різних культур у процесі вивчення іноземних мов, уміннями конструктивного вирішення конфліктних ситуацій засобами діалогових стратегій. Доведено, що організація навчання на підставі комунікативно-когнітивного підходу сприяє не лише поглибленню знань з англійської мови, а й забезпечує можливості набуття майбутніми вчителями вмінь і навичок міжкультурної комунікації. The entry of Ukraine into the world community provides for the expansion of international cultural and business relations of Ukrainians with representatives of other countries. In this concern, the study of English as a means of developing intercultural communicative skills is of particular significance, which is especially important for future teachers of a foreign language, since they must not only teach English to students, but also introduce the diversity of the world cultures to them.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3850
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.pdf268.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.