Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3849
Назва: Розвиток соціальних умінь і навичок у дошкільників в системі сучасної парадигми передшкільної освіти
Інші назви: Development of preschoolers’ social skills and abilities in the system of the modern paradigm of preschool education
Автори: Лесіна, Тетяна Миколаївна
Лесина, Татьяна Николаевна
Lesina, Tetiana Mykolaivna
Ключові слова: передшкільна освіта
майбутній старший дошкільник
соціальні вміння і навички
вихователь дошкільного закладу освіти
preschool education
future senior preschool child
social skills and abilities
educator of a preschool educational establishment
Дата публікації: 2017
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2017. — № 4. — С. 45-50.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто своєрідність конструкту «соціальні вміння і навички у старшого дошкільника». Увага звертається на науковий статус означеного поняття у контексті близьких – соціальний розвиток, соціалізація, соціальна компетентність тощо. Розглянуто роль передшкільної освіти у становленні старшого дошкільника як суб’єкта соціальної дії. Доведено правомірність осмислювати розвиток у старших дошкільників соціальних умінь і навичок в якості першооснов становлення дитини як суб’єкта соціальної дії. The research attention is drawn to the resources of preschool education, in particular to its preschool constituent, in the development of the child as a subject of social action.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3849
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf265.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.