Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3845
Назва: | Зміст і структура пропедевтичної професійної адаптації майбутніх викладачів медико-біологічних дисциплін в умовах магістерської підготовки у вищих закладах освіти |
Інші назви: | Contents and structure of propedeutical professional adaptation of future teachers specialized in medical-biological disciplines under conditions of master training in higher educational establishments |
Автори: | Довжук, Натела Шарденівна Dovzhuk, Natela Shardenіvna |
Ключові слова: | структура зміст професійної адаптації магістерська підготовка вищі заклади освіти майбутні викладачі медико-біологічних дисциплін професійне становлення професійний розвиток structure content of professional adaptation master's training higher educational institutions future teachers of medical and biological disciplines professional improvement professional development |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2017. — № 4. — С. 22-27. |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначено зміст і структуру професійної адаптації майбутніх викладачів медико-біологічних дисциплін в умовах магістерської підготовки у вищих закладах освіти. Обґрунтовано зміст професійної адаптації майбутніх викладачів медико-біологічних дисциплін в умовах магістерської підготовки у вищих закладах освіти. Визначено структурні компоненти професійної адаптації майбутніх викладачів медико-біологічних дисциплін в умовах магістерської підготовки у вищих закладах освіти: аксіологічно-ціннісний, когнітивний, операційно-технологічний, діяльнісно-рефлексивний. The content and structure of the professional adaptation of future teachers specialized in Medical and Biological disciplines under conditions of master's training in higher educational institutions are defined in the article. The content of professional adaptation of future teachers specialized in Medical and Biological disciplines under conditions of master's training in higher educational institutions is substantiated, it covers the theoretical foundations of the personal I(self)-concept within their professional development, psychological and pedagogical principles of person’s professional development and self-development under conditions of scientific, pedagogical and research activities in higher educational establishments, psychophysiology, psychology and occupational health, formation of professional competence of the teacher specialized in Medical and Biological disciplines, psychological-pedagogical reflection, introspection and professional motivation for further professional improvement and creative professional development, educational excellence, educational and professional success. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3845 |
Розташовується у зібраннях: | 2017 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
6.pdf | 249.7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.