Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3832
Назва: Педагогічний професіоналізм вихователя дошкільного навчального закладу в контексті історії вітчизняної думки
Інші назви: Pedagogical professionalism of the tutor of pre-school of educational institutions in the context of the history of domestic thought
Автори: Самсонова, О. О.
Samsonova, O. A.
Ключові слова: професіоналізм
професіонал
саморозвиток
вихователь
дошкільний навчальний заклад
professionalism
professional
self-development
teacher
pre-school educational institution
Дата публікації: 2015
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Самсонова О. О. Педагогічний професіоналізм вихователя дошкільного навчального закладу в контексті історії вітчизняної думки / О. О. Самсонова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №2. – С. 136-145.
Короткий огляд (реферат): У статті розкриваються особливості педагогічного професіоналізму вихователя дошкільного навчального закладу в контексті історії розвитку вітчизняної думки ХХ століття. Узагальнено підходи до визначення понять «професіоналізм» і «педагогічний професіоналізм» в психолого-педагогічній теорії та практиці; досліджено проблему розвитку професіоналізму й саморозвитку особистості вихователів дошкільних навчальних закладів. Доведено, що основою становлення вихователя-професіонала є саморозвиток, що приводить до вищої форми життєдіяльності особистості – творчої самореалізації. В статье раскрываются особенности педагогического профессионализма воспитателя дошкольного учебного заведения в контексте истории развития отечественной мысли ХХ века. Обобщены подходы к определению понятий «профессионализм» и «педагогический профессионализм» в психолого-педагогической теории и практике; исследована проблема развития профессионализма и саморазвития личности воспитателей дошкольных учебных заведений. Доказано, что основой становления воспитателя-профессионала является саморазвитие, что приводит к высшей форме жизнедеятельности личности – творческой самореализации. The article is devoted to the generalization ofapproaches to the definition of conceptions «professional» and «professionalism» in psychological and pedagogical theory and practice; the problem of the formation of professionalism and selfdevelopment of the person of the educators of pre-school educational institution has been investigated in it.It is proved that the foundation of becoming a professional tutor is self-development, which, leads to higher forms of life personality-creative selfrealization.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3832
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Samsonova.pdf530.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.