Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3832
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСамсонова, О. О.-
dc.contributor.authorSamsonova, O. A.-
dc.date.accessioned2019-09-12T10:23:17Z-
dc.date.available2019-09-12T10:23:17Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСамсонова О. О. Педагогічний професіоналізм вихователя дошкільного навчального закладу в контексті історії вітчизняної думки / О. О. Самсонова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №2. – С. 136-145.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3832-
dc.description.abstractУ статті розкриваються особливості педагогічного професіоналізму вихователя дошкільного навчального закладу в контексті історії розвитку вітчизняної думки ХХ століття. Узагальнено підходи до визначення понять «професіоналізм» і «педагогічний професіоналізм» в психолого-педагогічній теорії та практиці; досліджено проблему розвитку професіоналізму й саморозвитку особистості вихователів дошкільних навчальних закладів. Доведено, що основою становлення вихователя-професіонала є саморозвиток, що приводить до вищої форми життєдіяльності особистості – творчої самореалізації. В статье раскрываются особенности педагогического профессионализма воспитателя дошкольного учебного заведения в контексте истории развития отечественной мысли ХХ века. Обобщены подходы к определению понятий «профессионализм» и «педагогический профессионализм» в психолого-педагогической теории и практике; исследована проблема развития профессионализма и саморазвития личности воспитателей дошкольных учебных заведений. Доказано, что основой становления воспитателя-профессионала является саморазвитие, что приводит к высшей форме жизнедеятельности личности – творческой самореализации. The article is devoted to the generalization ofapproaches to the definition of conceptions «professional» and «professionalism» in psychological and pedagogical theory and practice; the problem of the formation of professionalism and selfdevelopment of the person of the educators of pre-school educational institution has been investigated in it.It is proved that the foundation of becoming a professional tutor is self-development, which, leads to higher forms of life personality-creative selfrealization.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпрофесіоналізмuk
dc.subjectпрофесіоналuk
dc.subjectсаморозвитокuk
dc.subjectвиховательuk
dc.subjectдошкільний навчальний закладuk
dc.subjectprofessionalismuk
dc.subjectprofessionaluk
dc.subjectself-developmentuk
dc.subjectteacheruk
dc.subjectpre-school educational institutionuk
dc.titleПедагогічний професіоналізм вихователя дошкільного навчального закладу в контексті історії вітчизняної думкиuk
dc.title.alternativePedagogical professionalism of the tutor of pre-school of educational institutions in the context of the history of domestic thoughtuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Samsonova.pdf530.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.