Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3831
Title: До визначення особливостей художньо-творчого мислення майбутного вчителя музики
Other Titles: For the definition features of artistic and creative thinking of th e future teacher of music
Authors: Ло, Чао
Luo, Chao
Keywords: мислення
художньо-творче мислення
підготовка майбутнього вчителя музики
thin king
artistic and creative thinking
preparation of future teacher of music
Issue Date: 2015
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Ло Чао. До визначення особливостей художньо-творчого мислення майбутного вчителя музики / Чао Ло // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №2. – С. 168-175.
Abstract: У статті викладено основні теоретичні узагальнення щодо визначення особливостей художньо-творчого мислення майбутнього вчителя музики. Художньо-творче мислення розглядається як складний феномен культури та мистецтва, в структурі якого виокремлюються наступні компоненти: метафоричність, асоціативність, самостійні пізнавальні процеси – творча уява, емоційність сприйняття, художня пильність, інтуїція. The article describes the basic the oretical generalization sabout the definition of features of artistic and creative thinkingof the future teacher of music. Artistic and creative thinking is see nas a complex phenomenon of culture and art, the structure of which has the following components: metaphor; associativity; independent cognitive processes-creative imagination, emotional perception, intuition.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3831
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Luo Chao.pdf518.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.