Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3828
Title: Методика самопроектування фахового розвитку магістрантів у процесі музично-педагогічного навчання
Other Titles: Методика самопроектирования профессионального развития магистрантов в процессе музыкально-педагогического обучения
Methods of self designing of professional development of graduate students during the music and pedagogical education
Authors: Новська, Олена Рудольфівна
Новская, Елена Рудольфовна
Novska, Olena Rudolfivna
Keywords: самопроектування
фаховий розвиток
методика самопроектування фахового розвитку
проект
коуч-сесія
портфоліо
мультимедійні технології
самопроектирование
профессиональное развитие
методика самопроектирования профессионального развития
проект
коуч-сессия
портфолио
мультимедийные технологии
self designing
professional development
methods of self designing of professional development
project
coaching session
portfolio
multimedia technology
Issue Date: 2015
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Новська О. Р. Методика самопроектування фахового розвитку магістрантів у процесі музично-педагогічного навчання / О. Р. Новська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №2. – С. 161-167.
Abstract: У статті розкривається сутність методики самопроектування фахового розвитку студентів магістратури педагогічних університетів у процесі музичного навчання. Визначено підходи, на яких будується методика, її мета та завдання, етапи, за якими відбувається самопроектування фахового розвитку майбутніх викладачів музичного мистецтва. Описано методи самопроектування, які можуть використовуватися для організації фахової підготовки в магістратурі. В статье раскрывается суть методики самопроектирования профессионального развития студентов магистратуры педагогических университетов в процессе музыкального обучения. Определены подходы, на которых строится методика, её цель и задания, этапы, по которым происходит самопроектирование профессионального развития будущих преподавателей музыки. Описаны методы самопроектирования, которые могут использоваться для организации профессиональной подготовки в магистратуре. The article touches upon the essence of the self-projection professional development methods for graduate students of pedagogical university during the music education. The author gave a definition of scientific approaches, goal, objectives, stages in which the self designing professional development of future music teachers takes place. In addition, the article describes techniques of self designing professional development, that can be used for the professional training in the magistracy.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3828
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Novska.pdf934.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.