Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3828
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНовська, Олена Рудольфівна-
dc.contributor.authorНовская, Елена Рудольфовна-
dc.contributor.authorNovska, Olena Rudolfivna-
dc.date.accessioned2019-09-12T10:13:07Z-
dc.date.available2019-09-12T10:13:07Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationНовська О. Р. Методика самопроектування фахового розвитку магістрантів у процесі музично-педагогічного навчання / О. Р. Новська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №2. – С. 161-167.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3828-
dc.description.abstractУ статті розкривається сутність методики самопроектування фахового розвитку студентів магістратури педагогічних університетів у процесі музичного навчання. Визначено підходи, на яких будується методика, її мета та завдання, етапи, за якими відбувається самопроектування фахового розвитку майбутніх викладачів музичного мистецтва. Описано методи самопроектування, які можуть використовуватися для організації фахової підготовки в магістратурі. В статье раскрывается суть методики самопроектирования профессионального развития студентов магистратуры педагогических университетов в процессе музыкального обучения. Определены подходы, на которых строится методика, её цель и задания, этапы, по которым происходит самопроектирование профессионального развития будущих преподавателей музыки. Описаны методы самопроектирования, которые могут использоваться для организации профессиональной подготовки в магистратуре. The article touches upon the essence of the self-projection professional development methods for graduate students of pedagogical university during the music education. The author gave a definition of scientific approaches, goal, objectives, stages in which the self designing professional development of future music teachers takes place. In addition, the article describes techniques of self designing professional development, that can be used for the professional training in the magistracy.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectсамопроектуванняuk
dc.subjectфаховий розвитокuk
dc.subjectметодика самопроектування фахового розвиткуuk
dc.subjectпроектuk
dc.subjectкоуч-сесіяuk
dc.subjectпортфоліоuk
dc.subjectмультимедійні технологіїuk
dc.subjectсамопроектированиеuk
dc.subjectпрофессиональное развитиеuk
dc.subjectметодика самопроектирования профессионального развитияuk
dc.subjectпроектuk
dc.subjectкоуч-сессияuk
dc.subjectпортфолиоuk
dc.subjectмультимедийные технологииuk
dc.subjectself designinguk
dc.subjectprofessional developmentuk
dc.subjectmethods of self designing of professional developmentuk
dc.subjectprojectuk
dc.subjectcoaching sessionuk
dc.subjectportfoliouk
dc.subjectmultimedia technologyuk
dc.titleМетодика самопроектування фахового розвитку магістрантів у процесі музично-педагогічного навчанняuk
dc.title.alternativeМетодика самопроектирования профессионального развития магистрантов в процессе музыкально-педагогического обученияuk
dc.title.alternativeMethods of self designing of professional development of graduate students during the music and pedagogical educationuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Novska.pdf934.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.