Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3828
Назва: Методика самопроектування фахового розвитку магістрантів у процесі музично-педагогічного навчання
Інші назви: Методика самопроектирования профессионального развития магистрантов в процессе музыкально-педагогического обучения
Methods of self designing of professional development of graduate students during the music and pedagogical education
Автори: Новська, Олена Рудольфівна
Новская, Елена Рудольфовна
Novska, Olena Rudolfivna
Ключові слова: самопроектування
фаховий розвиток
методика самопроектування фахового розвитку
проект
коуч-сесія
портфоліо
мультимедійні технології
самопроектирование
профессиональное развитие
методика самопроектирования профессионального развития
проект
коуч-сессия
портфолио
мультимедийные технологии
self designing
professional development
methods of self designing of professional development
project
coaching session
portfolio
multimedia technology
Дата публікації: 2015
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Новська О. Р. Методика самопроектування фахового розвитку магістрантів у процесі музично-педагогічного навчання / О. Р. Новська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №2. – С. 161-167.
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається сутність методики самопроектування фахового розвитку студентів магістратури педагогічних університетів у процесі музичного навчання. Визначено підходи, на яких будується методика, її мета та завдання, етапи, за якими відбувається самопроектування фахового розвитку майбутніх викладачів музичного мистецтва. Описано методи самопроектування, які можуть використовуватися для організації фахової підготовки в магістратурі. В статье раскрывается суть методики самопроектирования профессионального развития студентов магистратуры педагогических университетов в процессе музыкального обучения. Определены подходы, на которых строится методика, её цель и задания, этапы, по которым происходит самопроектирование профессионального развития будущих преподавателей музыки. Описаны методы самопроектирования, которые могут использоваться для организации профессиональной подготовки в магистратуре. The article touches upon the essence of the self-projection professional development methods for graduate students of pedagogical university during the music education. The author gave a definition of scientific approaches, goal, objectives, stages in which the self designing professional development of future music teachers takes place. In addition, the article describes techniques of self designing professional development, that can be used for the professional training in the magistracy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3828
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Novska.pdf934.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.