Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3821
Назва: Роль индивидуального творческогозадания в личностном и профессиональном становлении студентов
Інші назви: The role of individual creative task in personal and professional development of studentsі
Автори: Поспелова, Ірина Донатасівна
Поспелова, Ирина Донатасевна
Pospelova, Iryna Donatasivna
Ключові слова: особистість
індивідуальне творче завдання
історико-критичний аналіз
наукова-психологічна школа
фактори навчання і розвитку
личность
индивидуальное творческое задание
историко-критический анализ
научная психологическая школа
факторы обучения и развития
personality
individual creative task
the historical-critical analysis
scientific school of psychology
learning and development factors
Дата публікації: 2015
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Поспелова І. Д. Роль индивидуального творческогозадания в личностном и профессиональном становлении студентов / І. Д. Поспелова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №2. – С. 111-117.
Короткий огляд (реферат): З урахуванням сучасних наукових підходів до проблеми формування особистості професіонала запропоновано можливі форми вдосконалення даного процесу. Представлено досвід використання індивідуального творчогоз авдання в курсі «Історії психології» для активізації саморозвитку студентів. Обґрунтовано, як алгоритм історико-критичного аналізу рівня сформованості і розвитку психологічної наукової школи, призводить до реалізації вимог, які відповідають певним освітньо-кваліфікаційним характеристикам та освітньо-професійним програмам. С учетом современных научных подходов к проблеме формирования личности профессионала предлагются возможные формы совершенствования данного процесса. Представлен опыт использования индивидуального творческого задания в курсе «Истории психологии» для активизации саморазвития студентов. Обосновано как алгоритм историко-критического анализа уровня сформированности и развития психологической научной школы приводит к реализации требований, которые соответствуют определённым образовательно-квалификационным характеристикам и образовательно-профессиональным программам. The article examines the role of education in personal and professional development of young people. It is proposed to use the individual creative task to enhance self-development of students in the course «History of Psychology». Algorithm historical-critical analysis of the level of formation and development of psychological science school brings to the implementation of the requirements that meet certain educational qualification characteristics and educational and professional programs.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3821
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pospelova.pdf627.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.