Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3819
Назва: Етапи формування умінь музично-виконавської артикуляції майбутніх учителів музики в процесі навчання грі на фортепіано
Інші назви: Stages of formation of future music teachers’ musical and performing articulation abilities when teaching piano playing
Автори: Лу, Чен
Lu, Cheng
Ключові слова: інтонаційний комплекс
художня техніка
артикуляція
уміння музично-виконавської артикуляції
интонационный комплекс
художественная техника
артикуляция
intonational complex
art technique
articulation
musical and performing articulation abilities
Дата публікації: 2015
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Лу Чен. Етапи формування умінь музично-виконавської артикуляції майбутніх учителів музики в процесі навчання грі на фортепіано / Чен Лу // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №2. – С. 98-104.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі формування інтонаційної виразності виконання фортепіанних творів майбутніми вчителями музики. Успішність такого виконання зумовлена сформованістю умінь музично-виконавської артикуліції. Уточнено сутність таких умінь в контексті художньої техніки піаніста. Розкриті методичні аспекти формування умінь музично-виконавської артикуляції. Обгрунтовується логіка запровадження етапів експериментальної методики. Уточнюється мета кожного етапу, представлено їх номенування. Пропонуються приклади творчих завдань та методів до кожного етапу. The article deals with the main components of experimental methodology for forming musical and performing articulation skills. Performing intonational expressivity in pianism is a broad phenomenon; it is not uniplanar or just linear. A pianist’s performing intonation is with rich timbre, it is dynamically structured and rhythmically emphasized. It is a space-and-time phenomenon and symbolic means of conveying artistic concept, the whole work’s image, in other words, “dramatic kernel” of both composer’s idea and performing musician’s interpretation at the same time. Music articulation and ability for its expressive rendering are included in intonational complex of a pianist’s art technique.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3819
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lu Cheng.pdf129.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.