Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3814
Назва: Стан сформованості готовності майбутніх медичних сестер до професійної самореалізації
Інші назви: Состояние сформированности готовности будущих медицинских сестер к профессиональной самореализации
The formation state of the future medical nurses’ readiness for professional self-realization
Автори: Сірак, Інна Петрівна
Сирак, Инна Петровна
Sirak, Inna Petrovna
Ключові слова: професійна самореалізація
готовність
майбутні медичні сестри
діагностичні методи
профессиональная самореализация
готовность
будущие медицинские сестры
диагностические методы
professional self-realization
readiness
future medical nurses
diagnostic methods
Дата публікації: 2017
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Сірак І. П. Стан сформованості готовності майбутніх медичних сестер до професійної самореалізації. / І. П. Сірак // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2017. - № 2. - С. 95-99.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено результати діагностики готовності майбутніх медичних сестер до професійної самореалізації. Визначено в структурі досліджуваної готовності чотири взаємопов’язаних компоненти: мотиваційний, пізнавальний, операційний, рефлексивний. Описано результати констатувального етапу експерименту, метою якого було з’ясування стану готовності майбутніх медичних сестер до професійної самореалізації окремо за визначеними критеріями (мотиваційно-ціннісним, когнітивно-особистісним, творчо-діяльнісним, рефлексивно-регулятивним) й у цілому. Проведений аналіз наукової літератури з проблеми дослідження засвідчив відсутність єдиної методики діагностики досліджуваної якості. Тому в дослідженні використовувалися як окремі методики інших дослідників для діагностики того чи іншого показника готовності майбутніх медсестер до професійної самореалізації, так і розроблені автором чи адаптовані методи діагностики. В статье представлены результаты диагностики готовности будущих медицинских сестер к профессиональной самореализации. Определены в структуре исследуемой готовности четыре взаимосвязанных компонента: мотивационный, познавательный, операционный, рефлексивный. Описаны результаты констатирующего этапа эксперимента, целью которого было выяснение состояния готовности будущих медицинских сестер к профессиональной самореализации отдельно по определенным критериям (мотивационно-ценностным, когнитивно-личностным, творчески- деятельностным, рефлексивно- регулятивным) и в целом. The diagnostics results of the future nurses’ readiness for professional self-realization are represented in the article. There have been determined four interconnected components in the structure of the studied readiness: motivational, cognitive, operational, reflexive. The results of the stating stage of the experiment have beendescribed, it aimed at ascertaining the state of the future nurses’ readiness for professional self-realization by means of certain criteria (motivational and value-oriented, cognitive-personal, creativity- and activity-oriented, reflexiveregulative) in each particular case and in general.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3814
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sirak-2017-2.pdf252.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.