Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3814
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСірак, Інна Петрівна-
dc.contributor.authorСирак, Инна Петровна-
dc.contributor.authorSirak, Inna Petrovna-
dc.date.accessioned2019-09-12T08:56:36Z-
dc.date.available2019-09-12T08:56:36Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСірак І. П. Стан сформованості готовності майбутніх медичних сестер до професійної самореалізації. / І. П. Сірак // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2017. - № 2. - С. 95-99.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3814-
dc.description.abstractУ статті представлено результати діагностики готовності майбутніх медичних сестер до професійної самореалізації. Визначено в структурі досліджуваної готовності чотири взаємопов’язаних компоненти: мотиваційний, пізнавальний, операційний, рефлексивний. Описано результати констатувального етапу експерименту, метою якого було з’ясування стану готовності майбутніх медичних сестер до професійної самореалізації окремо за визначеними критеріями (мотиваційно-ціннісним, когнітивно-особистісним, творчо-діяльнісним, рефлексивно-регулятивним) й у цілому. Проведений аналіз наукової літератури з проблеми дослідження засвідчив відсутність єдиної методики діагностики досліджуваної якості. Тому в дослідженні використовувалися як окремі методики інших дослідників для діагностики того чи іншого показника готовності майбутніх медсестер до професійної самореалізації, так і розроблені автором чи адаптовані методи діагностики. В статье представлены результаты диагностики готовности будущих медицинских сестер к профессиональной самореализации. Определены в структуре исследуемой готовности четыре взаимосвязанных компонента: мотивационный, познавательный, операционный, рефлексивный. Описаны результаты констатирующего этапа эксперимента, целью которого было выяснение состояния готовности будущих медицинских сестер к профессиональной самореализации отдельно по определенным критериям (мотивационно-ценностным, когнитивно-личностным, творчески- деятельностным, рефлексивно- регулятивным) и в целом. The diagnostics results of the future nurses’ readiness for professional self-realization are represented in the article. There have been determined four interconnected components in the structure of the studied readiness: motivational, cognitive, operational, reflexive. The results of the stating stage of the experiment have beendescribed, it aimed at ascertaining the state of the future nurses’ readiness for professional self-realization by means of certain criteria (motivational and value-oriented, cognitive-personal, creativity- and activity-oriented, reflexiveregulative) in each particular case and in general.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпрофесійна самореалізаціяuk
dc.subjectготовністьuk
dc.subjectмайбутні медичні сестриuk
dc.subjectдіагностичні методиuk
dc.subjectпрофессиональная самореализацияuk
dc.subjectготовностьuk
dc.subjectбудущие медицинские сестрыuk
dc.subjectдиагностические методыuk
dc.subjectprofessional self-realizationuk
dc.subjectreadinessuk
dc.subjectfuture medical nursesuk
dc.subjectdiagnostic methodsuk
dc.titleСтан сформованості готовності майбутніх медичних сестер до професійної самореалізаціїuk
dc.title.alternativeСостояние сформированности готовности будущих медицинских сестер к профессиональной самореализацииuk
dc.title.alternativeThe formation state of the future medical nurses’ readiness for professional self-realizationuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sirak-2017-2.pdf252.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.