Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3806
Назва: Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх техніків-електромеханіків у коледжах транспортної інфраструктури
Інші назви: Pedagogical conditions of formation of professional competence of future electromechanics technicians in colleges of transport infrastructure
Педагогические условия формирования профессиональной компетентности будущих техников-электромехаников в колледжах транспортной инфраструктуры
Автори: Давискиба, Вячеслав Олександрович
Давискиба, Вячеслав Александрович
Daviskiba, Vyacheslav
Ключові слова: коледж
компетентнісний підхід
професійна компетентність
техніки-електромеханіки
колледж
компетентностный подход
профессиональная компетентность
техники-электромеханики
college
competence-oriented approach
professional competence
technicians-electricians
Дата публікації: 2018
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Давискиба В. О. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх техніків-електромеханіків у коледжах транспортної інфраструктури / О. В. Давискиба // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2018. - №2. - С. 31-35.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх техніків-електромеханіків, а саме: формування позитивної мотивації до оволодіння майбутньою професією, проектування змісту навчально-методичного забезпечення освітньої діяльності на засадах компетентнісного підходу, використання технологій активного навчання, посилення ролі практичної підготовки. Педагогические условия формирования профессиональной компетентности будущих техников-электромехаников представляют совокупность объективных, реально созданных обстоятельств психолого-педагогического, учебно-методического, материально-технического и другого характера,который гарантирует успешное достижение поставленной цели. По результатам исследования обоснованы такие педагогические условия: формирование положительной мотивации к овладению будущей профессией; проектирования содержания учебно-методического обеспечения учебных дисциплин на основе компетентностного подхода; приближение учебной деятельности к реалиям будущей профессии путем использования технологий активного обучения; усиление роли практической подготовки с целью овладения опытом осуществления будущей профессиональной деятельности. Указанные педагогические условия позволяют усилить компетентности направленность обучения, улучшить уровень учебно-методического обеспечения, усилить мотивационную роль технологий обучения в колледжахтранспортной инфраструктуры. Pedagogical conditions for the formation of professional competence of future technicians-electricians trained are interpreted as an aggregate of objective, really created circumstances of psychological and pedagogical, educational-methodical and material-technical character which ensure a successful achievement of the goal. According to the results of the study, the main pedagogical conditions are defined, as follows: ‒ the formation of a positive motivation for mastering the future profession; − the elaboration of the content of teaching and methodological support for educational disciplines on the basis of the competence-oriented approach; − the approximation of educational activities to the realities of the future profession through the use of active learning technologies; ‒ strengthening of the role of practical training in order to gain experience for its implementation while performing future professional activities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3806
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vyacheslav Daviskiba.pdf268.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.