Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3804
Назва: | Проектування індивідуальної освітньої траєкторії в процесі навчання майбутніх учителів гуманітарних дисциплін |
Інші назви: | Проектирование индивидуальной образовательной траектории в процессе обучения будущих учителей гуманитарных дисциплин Planning of individual educational trajectory in the process of future teachers’ of humanity education |
Автори: | Литвиненко, С. А. Litvinenko, S. A. Долинський, Борис Тимофійович Долинский, Борис Тимофеевич Dolinsky, Borys Tymofiyovych |
Ключові слова: | індивідуальна освітня траєкторія вчителі-гуманітарії проектування індивідуальної освітньої траєкторії индивидуальная образовательная траектория учителя-гуманитарии проектирование индивидуальной образовательной траектории individual educational trajectory teachers of Humanities planning of individual educational trajectory |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Литвиненко С. А. Проектування індивідуальної освітньої траєкторії в процесі навчання майбутніх учителів гуманітарних дисциплін / С. А. Литвиненко, Б. Т. Долинський // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №2. – С. 25-30. |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлено різні підходи вітчизняних і зарубіжних науковців щодо визначення феномена «індивідуальна освітня траєкторія»; розглянуто метод проектування й розробки індивідуальної освітньої траєкторії під час навчання майбутніх учителів гуманітарних дисциплін. В статье представлены различные подходы отечественных и зарубежных ученых к сущности трактования понятия «индивидуальная образовательная траектория»; рассмотрен метод проектирования и внедрения индивидуальной образовательной траектории в процесс обучения будущих учителей гуманитарных дисциплин. The article presents various approaches of home and foreign scholars to the essence of the notion “individual educational trajectory”; the method of planning and implementation of individual educational trajectory into the process of future teachers of Humanities education has been examined. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3804 |
Розташовується у зібраннях: | 2015 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Litvinenko, Dolinskiy.pdf | 123.96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.