Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3804
Назва: Проектування індивідуальної освітньої траєкторії в процесі навчання майбутніх учителів гуманітарних дисциплін
Інші назви: Проектирование индивидуальной образовательной траектории в процессе обучения будущих учителей гуманитарных дисциплин
Planning of individual educational trajectory in the process of future teachers’ of humanity education
Автори: Литвиненко, С. А.
Litvinenko, S. A.
Долинський, Борис Тимофійович
Долинский, Борис Тимофеевич
Dolinsky, Borys Tymofiyovych
Ключові слова: індивідуальна освітня траєкторія
вчителі-гуманітарії
проектування індивідуальної освітньої траєкторії
индивидуальная образовательная траектория
учителя-гуманитарии
проектирование индивидуальной образовательной траектории
individual educational trajectory
teachers of Humanities
planning of individual educational trajectory
Дата публікації: 2015
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Литвиненко С. А. Проектування індивідуальної освітньої траєкторії в процесі навчання майбутніх учителів гуманітарних дисциплін / С. А. Литвиненко, Б. Т. Долинський // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №2. – С. 25-30.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено різні підходи вітчизняних і зарубіжних науковців щодо визначення феномена «індивідуальна освітня траєкторія»; розглянуто метод проектування й розробки індивідуальної освітньої траєкторії під час навчання майбутніх учителів гуманітарних дисциплін. В статье представлены различные подходы отечественных и зарубежных ученых к сущности трактования понятия «индивидуальная образовательная траектория»; рассмотрен метод проектирования и внедрения индивидуальной образовательной траектории в процесс обучения будущих учителей гуманитарных дисциплин. The article presents various approaches of home and foreign scholars to the essence of the notion “individual educational trajectory”; the method of planning and implementation of individual educational trajectory into the process of future teachers of Humanities education has been examined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3804
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Litvinenko, Dolinskiy.pdf123.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.