Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3804
Title: Проектування індивідуальної освітньої траєкторії в процесі навчання майбутніх учителів гуманітарних дисциплін
Other Titles: Проектирование индивидуальной образовательной траектории в процессе обучения будущих учителей гуманитарных дисциплин
Planning of individual educational trajectory in the process of future teachers’ of humanity education
Authors: Литвиненко, С. А.
Litvinenko, S. A.
Долинський, Борис Тимофійович
Долинский, Борис Тимофеевич
Dolinsky, Borys Tymofiyovych
Keywords: індивідуальна освітня траєкторія
вчителі-гуманітарії
проектування індивідуальної освітньої траєкторії
индивидуальная образовательная траектория
учителя-гуманитарии
проектирование индивидуальной образовательной траектории
individual educational trajectory
teachers of Humanities
planning of individual educational trajectory
Issue Date: 2015
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Литвиненко С. А. Проектування індивідуальної освітньої траєкторії в процесі навчання майбутніх учителів гуманітарних дисциплін / С. А. Литвиненко, Б. Т. Долинський // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №2. – С. 25-30.
Abstract: У статті представлено різні підходи вітчизняних і зарубіжних науковців щодо визначення феномена «індивідуальна освітня траєкторія»; розглянуто метод проектування й розробки індивідуальної освітньої траєкторії під час навчання майбутніх учителів гуманітарних дисциплін. В статье представлены различные подходы отечественных и зарубежных ученых к сущности трактования понятия «индивидуальная образовательная траектория»; рассмотрен метод проектирования и внедрения индивидуальной образовательной траектории в процесс обучения будущих учителей гуманитарных дисциплин. The article presents various approaches of home and foreign scholars to the essence of the notion “individual educational trajectory”; the method of planning and implementation of individual educational trajectory into the process of future teachers of Humanities education has been examined.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3804
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Litvinenko, Dolinskiy.pdf123.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.