Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3800
Назва: Модель формування дизайнерської компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва у фаховій підготовці
Інші назви: Модель формирования дизайнерской компетентности будущих учителей изобразительного искусства в профессиональной подготовке
The model enabling the formation of designer competence of the future teachers of fine art within their professional training
Автори: Ткаченко, Анастасія Володимирівна
Ткаченко, Анастасия Владимировна
Tkachenko, Anastasiya Volodymyrivna
Ключові слова: модель
дизайнерська компетентність
майбутній учитель
фахова підготовка
образотворче мистецтво
модель
дизайнерская компетентность
будущий учитель
профессиональная подготовка
изобразительное искусство
model
designer competence
future teacher
professional training
fine arts
Дата публікації: 2018
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Ткаченко А. В. Модель формування дизайнерської компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва у фаховій підготовці / А. В. Ткаченко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2018. – № 1. – С. 131-136.
Короткий огляд (реферат): У статті теоретично обґрунтувано модель формування дизайнерської компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва у фаховій підготовці. Результатом упровадження моделі є ступінь ефективності формування дизайнерської компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва у процесі вивченні фахових дисциплін. Розроблена модель розглядається з позиції системного і особистісно-діяльнісного підходів як сукупність закономірних, функціонально пов’язаних компонентів, складників певної цілісної системи й складається з таких блоків: цільовий, змістовий, процесуальний, оцінно-результативний. В статье теоретически обосновано модель формирования дизайнерской компетентности будущих учителей изобразительного искусства в профессиональной подготовке. Задачи статьи: Уточнить понятие «модель формирования дизайнерской компетентности будущих учителей изобразительного искусства». Определить функциональные блоки предложенной модели. Разработать компоненты формирования дизайнерской компетентности будущих учителей изобразительного искусства. The model enabling the formation of designer competence of the future teachers of fine art within their professional training is theoretically substantiated in the article. The tasks of the article are, as follows: to clarify the concept “model enabling the formation of designer competence of the future teachers of fine art”; to determine the functional blocks of the proposed model; to develop formation components constituting the designer competence of the future teachers of fine arts.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3800
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tkachenko.pdf275.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.