Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3800
Title: Модель формування дизайнерської компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва у фаховій підготовці
Other Titles: Модель формирования дизайнерской компетентности будущих учителей изобразительного искусства в профессиональной подготовке
The model enabling the formation of designer competence of the future teachers of fine art within their professional training
Authors: Ткаченко, Анастасія Володимирівна
Ткаченко, Анастасия Владимировна
Tkachenko, Anastasiya Volodymyrivna
Keywords: модель
дизайнерська компетентність
майбутній учитель
фахова підготовка
образотворче мистецтво
модель
дизайнерская компетентность
будущий учитель
профессиональная подготовка
изобразительное искусство
model
designer competence
future teacher
professional training
fine arts
Issue Date: 2018
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Ткаченко А. В. Модель формування дизайнерської компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва у фаховій підготовці / А. В. Ткаченко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2018. – № 1. – С. 131-136.
Abstract: У статті теоретично обґрунтувано модель формування дизайнерської компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва у фаховій підготовці. Результатом упровадження моделі є ступінь ефективності формування дизайнерської компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва у процесі вивченні фахових дисциплін. Розроблена модель розглядається з позиції системного і особистісно-діяльнісного підходів як сукупність закономірних, функціонально пов’язаних компонентів, складників певної цілісної системи й складається з таких блоків: цільовий, змістовий, процесуальний, оцінно-результативний. В статье теоретически обосновано модель формирования дизайнерской компетентности будущих учителей изобразительного искусства в профессиональной подготовке. Задачи статьи: Уточнить понятие «модель формирования дизайнерской компетентности будущих учителей изобразительного искусства». Определить функциональные блоки предложенной модели. Разработать компоненты формирования дизайнерской компетентности будущих учителей изобразительного искусства. The model enabling the formation of designer competence of the future teachers of fine art within their professional training is theoretically substantiated in the article. The tasks of the article are, as follows: to clarify the concept “model enabling the formation of designer competence of the future teachers of fine art”; to determine the functional blocks of the proposed model; to develop formation components constituting the designer competence of the future teachers of fine arts.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3800
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tkachenko.pdf275.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.