Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3796
Назва: | Лінгвокультурологічний підхід до увиразнення мовлення майбутніх учителів-сходознавців |
Інші назви: | Лингвокультурологический подход к выразительности речи будущих учителей-востоковедов Linguoculturological approach to the future teachers-orientalists’ speech expressiveness |
Автори: | Руденко, Юлія Анатоліївна Руденко, Юлия Анатольевна Rudenko, Yuliia Anatoliivna Попова, Олександра Володимирівна Попова, Александра Владимировна Popova, Oleksandra Volodymyrivna |
Ключові слова: | лінгвокультурологічний підхід учитель-сходознавець культура мови культура мовлення професійно-педагогічне мовлення педагог-філолог лингвокультурологический подход учитель-востоковед культура языка культура речи профессионально-педагогическая речь педагог-филолог linguoculturological approach teacher-orientalist language culture speech culture professional pedagogical speech pedagogue-philologist |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Руденко Ю. А., Попова О. В. Лінгвокультурологічний підхід до увиразнення мовлення майбутніх учителів-сходознавців. / О. В. Попова, // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2017. - № 2. - С. 85-89. |
Короткий огляд (реферат): | В статті висвітлено проблему імплементації лінгвокультурологічного підходу до увиразнення мовлення майбутніх учителів-сходознавців. Проаналізовано взаємозв’язок мови й культури в сучасній освітній парадигмі; специфіковано сутність феноменів «культура мови», «культура мовлення» і «професійно- педагогічне мовлення педагога-сходознавця». В статье освещена проблема имплементации лингвокультурологического подхода к выразительности речи будущих учителей-востоковедов. Констатировано, что обучение родного и иностранного языков в дошкольном образовательном учреждении является базой, стартовой основой и детерминатором дальнейших успехов / неудач детей в мотивационном плане изучения языков и требует немалых усилий со стороны воспитателя и пристального внимания к содержанию учебного материала и методического инструментария. The article highlights the problem of implementation of linguoculturological approach to the future teachersorientalists’ speech expressiveness. It is stated that teaching both native and foreign languages at a preschool educational establishment is the basis, a starting point and the determinator for children’s further success / failures in the framework of motivation and it requires a lot of efforts from an educator as well as close attention to the contents of educational material and methodological tools. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3796 |
Розташовується у зібраннях: | 2017 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Rudenko-Popova-2017-2.pdf | 245.34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.