Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3796
Назва: Лінгвокультурологічний підхід до увиразнення мовлення майбутніх учителів-сходознавців
Інші назви: Лингвокультурологический подход к выразительности речи будущих учителей-востоковедов
Linguoculturological approach to the future teachers-orientalists’ speech expressiveness
Автори: Руденко, Юлія Анатоліївна
Руденко, Юлия Анатольевна
Rudenko, Yuliia Anatoliivna
Попова, Олександра Володимирівна
Попова, Александра Владимировна
Popova, Oleksandra Volodymyrivna
Ключові слова: лінгвокультурологічний підхід
учитель-сходознавець
культура мови
культура мовлення
професійно-педагогічне мовлення
педагог-філолог
лингвокультурологический подход
учитель-востоковед
культура языка
культура речи
профессионально-педагогическая речь
педагог-филолог
linguoculturological approach
teacher-orientalist
language culture
speech culture
professional pedagogical speech
pedagogue-philologist
Дата публікації: 2017
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Руденко Ю. А., Попова О. В. Лінгвокультурологічний підхід до увиразнення мовлення майбутніх учителів-сходознавців. / О. В. Попова, // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2017. - № 2. - С. 85-89.
Короткий огляд (реферат): В статті висвітлено проблему імплементації лінгвокультурологічного підходу до увиразнення мовлення майбутніх учителів-сходознавців. Проаналізовано взаємозв’язок мови й культури в сучасній освітній парадигмі; специфіковано сутність феноменів «культура мови», «культура мовлення» і «професійно- педагогічне мовлення педагога-сходознавця». В статье освещена проблема имплементации лингвокультурологического подхода к выразительности речи будущих учителей-востоковедов. Констатировано, что обучение родного и иностранного языков в дошкольном образовательном учреждении является базой, стартовой основой и детерминатором дальнейших успехов / неудач детей в мотивационном плане изучения языков и требует немалых усилий со стороны воспитателя и пристального внимания к содержанию учебного материала и методического инструментария. The article highlights the problem of implementation of linguoculturological approach to the future teachersorientalists’ speech expressiveness. It is stated that teaching both native and foreign languages at a preschool educational establishment is the basis, a starting point and the determinator for children’s further success / failures in the framework of motivation and it requires a lot of efforts from an educator as well as close attention to the contents of educational material and methodological tools.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3796
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rudenko-Popova-2017-2.pdf245.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.