Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3796
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРуденко, Юлія Анатоліївна-
dc.contributor.authorРуденко, Юлия Анатольевна-
dc.contributor.authorRudenko, Yuliia Anatoliivna-
dc.contributor.authorПопова, Олександра Володимирівна-
dc.contributor.authorПопова, Александра Владимировна-
dc.contributor.authorPopova, Oleksandra Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2019-09-11T12:37:27Z-
dc.date.available2019-09-11T12:37:27Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationРуденко Ю. А., Попова О. В. Лінгвокультурологічний підхід до увиразнення мовлення майбутніх учителів-сходознавців. / О. В. Попова, // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2017. - № 2. - С. 85-89.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3796-
dc.description.abstractВ статті висвітлено проблему імплементації лінгвокультурологічного підходу до увиразнення мовлення майбутніх учителів-сходознавців. Проаналізовано взаємозв’язок мови й культури в сучасній освітній парадигмі; специфіковано сутність феноменів «культура мови», «культура мовлення» і «професійно- педагогічне мовлення педагога-сходознавця». В статье освещена проблема имплементации лингвокультурологического подхода к выразительности речи будущих учителей-востоковедов. Констатировано, что обучение родного и иностранного языков в дошкольном образовательном учреждении является базой, стартовой основой и детерминатором дальнейших успехов / неудач детей в мотивационном плане изучения языков и требует немалых усилий со стороны воспитателя и пристального внимания к содержанию учебного материала и методического инструментария. The article highlights the problem of implementation of linguoculturological approach to the future teachersorientalists’ speech expressiveness. It is stated that teaching both native and foreign languages at a preschool educational establishment is the basis, a starting point and the determinator for children’s further success / failures in the framework of motivation and it requires a lot of efforts from an educator as well as close attention to the contents of educational material and methodological tools.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectлінгвокультурологічний підхідuk
dc.subjectучитель-сходознавецьuk
dc.subjectкультура мовиuk
dc.subjectкультура мовленняuk
dc.subjectпрофесійно-педагогічне мовленняuk
dc.subjectпедагог-філологuk
dc.subjectлингвокультурологический подходuk
dc.subjectучитель-востоковедuk
dc.subjectкультура языкаuk
dc.subjectкультура речиuk
dc.subjectпрофессионально-педагогическая речьuk
dc.subjectпедагог-филологuk
dc.subjectlinguoculturological approachuk
dc.subjectteacher-orientalistuk
dc.subjectlanguage cultureuk
dc.subjectspeech cultureuk
dc.subjectprofessional pedagogical speechuk
dc.subjectpedagogue-philologistuk
dc.titleЛінгвокультурологічний підхід до увиразнення мовлення майбутніх учителів-сходознавцівuk
dc.title.alternativeЛингвокультурологический подход к выразительности речи будущих учителей-востоковедовuk
dc.title.alternativeLinguoculturological approach to the future teachers-orientalists’ speech expressivenessuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rudenko-Popova-2017-2.pdf245.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.