Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3794
Назва: Конструювання засобів реалізації моделі формування підприємницької компетентності фахівців
Інші назви: Creation of tools aimed at implementing the model of specialists’ entrepreneurial competence forming
Автори: Майковська, Вікторія Ігорівна
Maikovskaya, Victoria Igorevna
Ключові слова: підприємництво
підприємницька компетентність
PBL-модель навчання
CDIO-освіта
метод проектів
entrepreneurship
entrepreneurial competence
PBL-learning model
CDIO-education
project-based learning
Дата публікації: 2018
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Майковська В. І. Конструювання засобів реалізації моделі формування підприємницької компетентності фахівців / В. І. Майковська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2018. – № 1. – С. 99-106.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто значущість PBL-моделі навчання, CDIO-освіти і методу проектів для формування підприємницької компетентності майбутніх фахівців. Встановлено, що проблема формування підприємницької компетентності є предметом дослідження багатьох вітчизняних і зарубіжних вчених, проте питання конструювання засобів реалізації моделі формування підприємницької компетентності досі залишається поза увагою дослідників. Розкрита сутність PBL-моделі навчання, CDIO-освіти і методу проектів, передісторія їх запровадження в освітньо-виховний процес. Обґрунтовується доцільність використання позааудиторних форм організації квазіпрофесійної та квазіпідприємницької діяльності студентів як засобу реалізації моделі формування підприємницької компетентності майбутніх фахівців і представляється досвід їх застосування. The radical changes in the economic sphere and the formation of a new political system have actualized the problem of preparing the young generation for life under conditions of market mechanisms. Entrepreneurship is brought to the forefront as the most economically productive form of management. The adherence of the Ukrainian higher school to traditional educational models comes into conflict with the requirements of the society in the XXI century. There is no national program of young people training for entrepreneurship, which makes the problem of implementing a unified model of business education in Ukraine within the framework of vocational training a topical issue.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3794
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Maikovskaya.pdf315.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.