Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3793
Title: Виробниче навчання як чинник формування мотиваційної сфери майбутніх педагогів
Other Titles: Industrial training as a factor in the formation of the motivational sphere of future teachers
Authors: Гузенко, Олена Анатоліївна
Guzenko, Olena Anatoliyivna
Keywords: мотиваційна сфера майбутнього педагога
виробниче навчання
навчальна та професійна мотивація
future teacher's motivational sphere
industrial training
educational and professional motivation
Issue Date: 2018
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Гузенко О. А. Виробниче навчання як чинник формування мотиваційної сфери майбутніх педагогів / О. А. Гузенко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2018. - №2. - С. 25-29.
Abstract: У статті розглянуто проблему детермінації мотиваційної сфери майбутніх педагогів під впливом виробничого навчання. Акцентованона визначенні мотивів, які домінують у студентів під час вступу в педагогічний заклад, які переважають у процесі виробничого навчання, визначають місце подальшого працевлаштування; на виявленні змін у мотиваційній сфері студентів під час проходження різних видів педагогічної практики. The problem of determination of motivational sphere of future teachers under the influence of industrial training is considered in the article. Emphasis on identifying the motivations that dominate students during admission to a pedagogical institution that prevail in the process of industrial training, determine the place of further employment; to identify changes in the students' motivational sphere during the various types of pedagogical practice.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3793
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Huzenko.pdf259.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.