Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3787
Назва: Розвиток пізнавальної активності студентів на заняттях із вищої математики
Інші назви: Development of students' cognitive activity in higher mathematics classes
Автори: Вітюк, Антоніна Вікторівна
Нужна, Наталія Володимирівна
Vitiuk, Antonina
Nuzhna, Natalia
Ключові слова: пізнавальна активність
евристичне навчання
евристичні методи
вища математика
cognitive activity
heuristic learning
heuristic methods
higher mathematics
Дата публікації: 2018
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Вітюк А. В. Розвиток пізнавальної активності студентів на заняттях із вищої математики / А. В. Вітюк, Нужна Н. В. // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2018. - №2. - С. 12-16.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто деякі особливості та шляхи формування здібностей студентів засобами евристичних методів навчання вищій математиці. Проведено аналіз останніх досліджень і публікацій з проблеми формування евристичних ідей у навчанні математики. Подано характеристику евристичних методів навчання, а саме: дослідницького, методу евристичних питань, методу «мозкового штурму». Розкрито їхню роль у формуванні вмінь студентів засвоювати інформацію, поповнювати й оцінювати її, самостійно застосовувати методи пізнавальної і творчої діяльності. Розглянуто переваги та недоліки кожного із зазначених методів. Проведено експериментальне дослідження щодо використання евристичних методів в освітньої діяльності. Вказано перспективи подальших досліджень використання означених методів. У статті розглянуто деякі особливості та шляхи формування здібностей студентів засобами евристичних методів навчання вищій математиці. Проведено аналіз останніх досліджень і публікацій з проблеми формування евристичних ідей у навчанні математики. Подано характеристику евристичних методів навчання, а саме: дослідницького, методу евристичних питань, методу «мозкового штурму». Розкрито їхню роль у формуванні вмінь студентів засвоювати інформацію, поповнювати й оцінювати її, самостійно застосовувати методи пізнавальної і творчої діяльності. Розглянуто переваги та недоліки кожного із зазначених методів. U statti roz·hlyanuto deyaki osoblyvosti ta shlyakhy formuvannya zdibnostey studentiv zasobamy evrystychnykh metodiv navchannya vyshchiy matematytsi. Provedeno analiz ostannikh doslidzhenʹ i publikatsiy z problemy formuvannya evrystychnykh idey u navchanni matematyky. Podano kharakterystyku evrystychnykh metodiv navchannya, a same: doslidnytsʹkoho, metodu evrystychnykh pytanʹ, metodu «mozkovoho shturmu». Rozkryto yikhnyu rolʹ u formuvanni vminʹ studentiv zasvoyuvaty informatsiyu, popovnyuvaty y otsinyuvaty yiyi, samostiyno zastosovuvaty metody piznavalʹnoyi i tvorchoyi diyalʹnosti. Roz·hlyanuto perevahy ta nedoliky kozhnoho iz zaznachenykh metodiv. Научиться произносить The article deals with some peculiarities and ways of forming students' abilities by means of heuristic methods of teaching higher mathematics. Recent studies and publications on the problem of forming heuristic ideas in mathematics teaching have been analyzed. The characteristic of heuristic teaching methods is presented, namely: research, method of heuristic questions, method of "brainstorming". Their role in shaping students' skills to absorb information, supplement and evaluate it, and independently apply methods of cognitive and creative activity is revealed. The advantages and disadvantages of each of these methods are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3787
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vityuk AV.pdf293.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.