Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3787
Title: Розвиток пізнавальної активності студентів на заняттях із вищої математики
Other Titles: Развитие познавательной активности студентов на занятиях по высшей математике
Development of students' cognitive activity in higher mathematics classes
Authors: Вітюк, Антоніна Вікторівна
Нужна, Наталія Володимирівна
Витюк, Антонина Викторовна
Нужная, Наталья Владимировна
Vitiuk, Antonina
Nuzhna, Natalia
Keywords: пізнавальна активність
евристичне навчання
евристичні методи
вища математика
cognitive activity
heuristic learning
heuristic methods
higher mathematics
познавательная активность
эвристическое обучение
эвристические методы
высшая математика
Issue Date: 2018
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Вітюк А. В. Розвиток пізнавальної активності студентів на заняттях із вищої математики / А. В. Вітюк, Нужна Н. В. // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2018. - №2. - С. 12-16.
Abstract: У статті розглянуто деякі особливості та шляхи формування здібностей студентів засобами евристичних методів навчання вищій математиці. Проведено аналіз останніх досліджень і публікацій з проблеми формування евристичних ідей у навчанні математики. Подано характеристику евристичних методів навчання, а саме: дослідницького, методу евристичних питань, методу «мозкового штурму». Розкрито їхню роль у формуванні вмінь студентів засвоювати інформацію, поповнювати й оцінювати її, самостійно застосовувати методи пізнавальної і творчої діяльності. Розглянуто переваги та недоліки кожного із зазначених методів. Проведено експериментальне дослідження щодо використання евристичних методів в освітньої діяльності. Вказано перспективи подальших досліджень використання означених методів. В статье рассмотрены некоторые особенности и пути формирования способностей студентов средствами эвристических методов обучения высшей математике. Проведен анализ последних исследований и публикаций по проблеме формирования эвристических идей в обучении математике. Дана характеристика эвристических методов обучения, а именно: исследовательского, метода эвристических вопросов, метода «мозгового штурма». Раскрыто их роль в формировании умений студентов усваивать информацию, пополнять и оценивать ее, самостоятельно применять методы познавательной и творческой деятельности. Рассмотрены преимущества и недостатки каждого из указанных методов. У статті розглянуто деякі особливості та шляхи формування здібностей студентів засобами евристичних методів навчання вищій математиці. Проведено аналіз останніх досліджень і публікацій з проблеми формування евристичних ідей у навчанні математики. Подано характеристику евристичних методів навчання, а саме: дослідницького, методу евристичних питань, методу «мозкового штурму». Розкрито їхню роль у формуванні вмінь студентів засвоювати інформацію, поповнювати й оцінювати її, самостійно застосовувати методи пізнавальної і творчої діяльності. Розглянуто переваги та недоліки кожного із зазначених методів. U statti roz·hlyanuto deyaki osoblyvosti ta shlyakhy formuvannya zdibnostey studentiv zasobamy evrystychnykh metodiv navchannya vyshchiy matematytsi. Provedeno analiz ostannikh doslidzhenʹ i publikatsiy z problemy formuvannya evrystychnykh idey u navchanni matematyky. Podano kharakterystyku evrystychnykh metodiv navchannya, a same: doslidnytsʹkoho, metodu evrystychnykh pytanʹ, metodu «mozkovoho shturmu». Rozkryto yikhnyu rolʹ u formuvanni vminʹ studentiv zasvoyuvaty informatsiyu, popovnyuvaty y otsinyuvaty yiyi, samostiyno zastosovuvaty metody piznavalʹnoyi i tvorchoyi diyalʹnosti. Roz·hlyanuto perevahy ta nedoliky kozhnoho iz zaznachenykh metodiv. Научиться произносить The article deals with some peculiarities and ways of forming students' abilities by means of heuristic methods of teaching higher mathematics. Recent studies and publications on the problem of forming heuristic ideas in mathematics teaching have been analyzed. The characteristic of heuristic teaching methods is presented, namely: research, method of heuristic questions, method of "brainstorming". Their role in shaping students' skills to absorb information, supplement and evaluate it, and independently apply methods of cognitive and creative activity is revealed. The advantages and disadvantages of each of these methods are considered.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3787
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vityuk AV.pdf293.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.