Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3782
Назва: Досвід організації занять школярів молодших класів естрадним співом
Інші назви: Experience in organizing classes of primary school pupils by means of pop singing
Автори: Ду, Цзілун
Du, Jilong
Ключові слова: естрадний спів
школярі молодших класів
методика формування естрадних навичок
методика діагностики
variety singing
primary school pupils
methods enabling the formation of the variety skills
methods of diagnosis
Дата публікації: 2018
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Ду Цзілун Досвід організації занять школярів молодших класів естрадним співом / Ду Цзілун // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2018. – № 1. – С. 48-53.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто питання залучення школярів молодших класів до естрадного співу. Зазначено роль музичного мистецтва у становленні особистості сучасних школярів, інноваційні зміни які відбулись у формах отримання музичної інформації, ризики, що виникають у зв’язку із не контрольованістю доступу учнів до її змісту, недостатньої художньої якості музики, яка тиражується мас-медіа та у соціальній мережі Інтернету. Схарактеризовано структуру естрадно-вокальних навичок в єдності таких компонентів, як: базово-фонаційні навички; навички виразно-естрадного виконавства; вокально-сценічні навички. Зазначено критерії цих компонентів: вокально-інтонаційний; художньо-виконавський; комунікативно-виконавський. Представлено методику діагностики рівня сформованості в учнів вокально-естрадних навичок, сутність і результати досвіду формування у школярів навичок естрадного співу. The article deals with junior schoolchildren’s involvement into the classes of pop singing. The topicality of the article is explained by the important role of music in the formation of the schoolchildren’s personality and the growing tendency to limit the interest of a significant part of the pupils in the variety-song genre. This gives rise to the need to develop a methodology that involves not only the formation of singing skills, but also the development of the younger schoolchildren’s musical and creative abilities and the education of their interest in the diverse and rich world of art.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3782
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Du Jilong.pdf274.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.