Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3782
Title: Досвід організації занять школярів молодших класів естрадним співом
Other Titles: Experience in organizing classes of primary school pupils by means of pop singing
Authors: Ду, Цзілун
Du, Jilong
Keywords: естрадний спів
школярі молодших класів
методика формування естрадних навичок
методика діагностики
variety singing
primary school pupils
methods enabling the formation of the variety skills
methods of diagnosis
Issue Date: 2018
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Ду Цзілун Досвід організації занять школярів молодших класів естрадним співом / Ду Цзілун // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2018. – № 1. – С. 48-53.
Abstract: У статті розглянуто питання залучення школярів молодших класів до естрадного співу. Зазначено роль музичного мистецтва у становленні особистості сучасних школярів, інноваційні зміни які відбулись у формах отримання музичної інформації, ризики, що виникають у зв’язку із не контрольованістю доступу учнів до її змісту, недостатньої художньої якості музики, яка тиражується мас-медіа та у соціальній мережі Інтернету. Схарактеризовано структуру естрадно-вокальних навичок в єдності таких компонентів, як: базово-фонаційні навички; навички виразно-естрадного виконавства; вокально-сценічні навички. Зазначено критерії цих компонентів: вокально-інтонаційний; художньо-виконавський; комунікативно-виконавський. Представлено методику діагностики рівня сформованості в учнів вокально-естрадних навичок, сутність і результати досвіду формування у школярів навичок естрадного співу. The article deals with junior schoolchildren’s involvement into the classes of pop singing. The topicality of the article is explained by the important role of music in the formation of the schoolchildren’s personality and the growing tendency to limit the interest of a significant part of the pupils in the variety-song genre. This gives rise to the need to develop a methodology that involves not only the formation of singing skills, but also the development of the younger schoolchildren’s musical and creative abilities and the education of their interest in the diverse and rich world of art.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3782
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Du Jilong.pdf274.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.