Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3779
Title: Зміст та організація процесу формування текстотвірної компетентності майбутніх судноводіїв
Other Titles: Содержание и организация процесса формирования текстообразующей компетентности будущих судоводителей
Contents and organization of the process aimed at forming the future navigators’ text-forming competence
Authors: Гульчук, Тетяна Михайлівна
Гульчук, Татьяна Михайловна
Gulchuk, Tatiana Mikhailovna
Keywords: текстотвірна компетентність
майбутні судноводії
інтерактивні, проектні та інформаційно-комунікаційні технології навчання
текстообразующая компетентность
будущие судоводители
интерактивные, проектные и информационно-коммуникационные технологии обучения
text-forming competence
future navigators
interactive, project and information-communication technologies of education
Issue Date: 2018
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Гульчук Т. М. Зміст та організація процесу формування текстотвірної компетентності майбутніх судноводіїв / Т. М. Гульчук // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2018. – № 1. – С. 35-42.
Abstract: У статті розкрито зміст та організацію процесу формування текстотвірної компетентності майбутніх судноводіїв. З'ясовано, що набуття курсантами досвіду текстотвірної діяльності стало можливим завдяки використанню інтерактивних, проектних та інформаційно-комунікаційних технологій навчання. Застосування в процесі практичних занять вправ і завдань на текстовій основі збагатило словниковий запас курсантів професійною лексикою, створило необхідні умови для набуття курсантами необхідного професійного й соціально-культурного досвіду. В статье раскрыты содержание и организация процесса формирования текстообразующей компетентности будущих судоводителей. Соответствующая методика построена на основе приоритетности текстоцентрического и поликультурного подходов, с учетом принципов межпредметной интеграции, коммуникативной мобильности, текстосоответствия, ориентации на будущую профессию курсанта и др. The content and organization of the process aimed at forming the future navigators’ text-forming competence are revealed in the article. The corresponding methodology is based on the priority of the text-centric and multicultural approaches, taking into account the principles of interdisciplinary integration, communicative mobility, text correspondence, orientation to the future profession of a cadet, etc.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3779
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tatiana Mikhailovna Gulchuk.pdf315.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.