Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3714
Назва: Навчання розуміння автентичних текстів студентів фізичного виховання на основі педагогічної інтеграції
Інші назви: Обучение пониманию аутентичных текстов студентов физического воспитания на основе педагогической интеграции
Teaching students of physical training department understanding professional texts on the basis of pedagogical integration
Автори: Ірхіна, Юліана Валентинівна
Ирхина, Юлиана Валентиновна
Irkhina, Juliana Valentynivna
Михайлова, Людмила Олексіївна
Михайлова, Людмила Алексеевна
Mykhailova, Lyudmyla Oleksiivna
Ключові слова: інтегроване навчання
іноземна мова
автентичний текст
розвиток
формування
діяльність
интегрированное обучение
иностранный язык
аутентичный текст
развитие
формирование
деятельность
Дата публікації: 2015
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Ірхіна Ю.В. Навчання розуміння автентичних текстів студентів фізичного виховання на основі педагогічної інтеграції / Ю. В. Ірхіна, Л. О. Михайлова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №1. – С. 269-274.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюється проблема інтегрованого навчання студентів інституту фізкультури і спорту. Дано визначення «інтеграції» та перелік її функцій (методологічна, розвиваюча та технологічна). Показані умови, що забезпечують позитивнй вплив інтеграції на заняттях англійської мови. Інтеграція – це результат розвитку, становлення та формування багатовимірної цілісності в умовах здійснення інтегративно-педагогічної діяльності. В статье рассматривается проблема интегрированного обучения студентов института физкультуры и спорта. Дано определение «интеграции» и перечень ее функций (методологическая, развивающая и технологическая). Показаны условия, обеспечивающие положительные воздействие интеграции на занятиях английскому языку. Интеграция – это результат развития, становления и формирования многомерной целостности в условиях осуществления интегративно-педагогической деятельности. The article shows the problem of pedagogical integration in education of understanding professional texts. Foreign language integrates the teaching on the basis of texts. The integration has some functions and conditions. The conditions of integration are shown at English classes. Integration is a result of forming, development and formation. Development is a process of students changes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3714
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Irkhina, Michailova.pdf505.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.