Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3714
Title: | Навчання розуміння автентичних текстів студентів фізичного виховання на основі педагогічної інтеграції |
Other Titles: | Обучение пониманию аутентичных текстов студентов физического воспитания на основе педагогической интеграции Teaching students of physical training department understanding professional texts on the basis of pedagogical integration |
Authors: | Ірхіна, Юліана Валентинівна Ирхина, Юлиана Валентиновна Irkhina, Juliana Valentynivna Михайлова, Людмила Олексіївна Михайлова, Людмила Алексеевна Mykhailova, Lyudmyla Oleksiivna |
Keywords: | інтегроване навчання іноземна мова автентичний текст розвиток формування діяльність интегрированное обучение иностранный язык аутентичный текст развитие формирование деятельность |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Ірхіна Ю.В. Навчання розуміння автентичних текстів студентів фізичного виховання на основі педагогічної інтеграції / Ю. В. Ірхіна, Л. О. Михайлова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №1. – С. 269-274. |
Abstract: | У статті висвітлюється проблема інтегрованого навчання студентів інституту фізкультури і спорту. Дано визначення «інтеграції» та перелік її функцій (методологічна, розвиваюча та технологічна). Показані умови, що забезпечують позитивнй вплив інтеграції на заняттях англійської мови. Інтеграція – це результат розвитку, становлення та формування багатовимірної цілісності в умовах здійснення інтегративно-педагогічної діяльності. В статье рассматривается проблема интегрированного обучения студентов института физкультуры и спорта. Дано определение «интеграции» и перечень ее функций (методологическая, развивающая и технологическая). Показаны условия, обеспечивающие положительные воздействие интеграции на занятиях английскому языку. Интеграция – это результат развития, становления и формирования многомерной целостности в условиях осуществления интегративно-педагогической деятельности. The article shows the problem of pedagogical integration in education of understanding professional texts. Foreign language integrates the teaching on the basis of texts. The integration has some functions and conditions. The conditions of integration are shown at English classes. Integration is a result of forming, development and formation. Development is a process of students changes. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3714 |
Appears in Collections: | 2015 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Irkhina, Michailova.pdf | 505.86 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.