Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3695
Назва: Теоретичні засади організації науково-дослідної діяльності майбутніх учителів у країнах Західної Європи
Інші назви: The theoretical foundations of future teachers’ research activity in Western Europe
Автори: Сущенко, Л. О.
Sushchenko, L.
Ключові слова: research activities
activity approach
competence approach
personality-oriented approach
Дата публікації: 2015
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Сущенко Л. О. Теоретичні засади організації науково-дослідної діяльності майбутніх учителів у країнах Західної Європи / Л. О. Сущенко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №1. – С. 190-195.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються теоретичні підходи щодо організації науково-дослідної діяльності майбутніх вчителів. Наведено аналіз основних теорій прогресивізму, компетентнісного, діяльнісного підходів. Розкрито фундаментальні категорії, що визначають розвиток засобів організації науково-дослідної діяльності студентів. The article deals with the theoretical approaches to the organization of research activity of the future teachers. The analysis of the main theories of progressivism, competency, and activity approaches is represented. The fundamental categories that determine the development funds of the organization of research activity of students are found out.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3695
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sushchenko.pdf510.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.