Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3681
Назва: Критерії та показники виміру рівнів професіоналізму у педагогічної діяльності вчителя з формування логічного мислення молодших школярів
Інші назви: Criteria and indicators for measuring the levels of professionalism in the pedagogical activity of a teacher in the formation of logical thinking in younger students
Автори: Музика, Юлія Олегівна
Muzyka, Juliya Olegivna
Ключові слова: критерії
показники
професіоналізм
логічне мислення молодших школярів
criteria
indicators
professionalism
logical thinking
elementary school students
Дата публікації: 2012
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Музика Ю. О. Проблема мови та мовлення у контексті ділового спілкування / Ю. О. Музика // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 5-6. – С. 146-153.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються критерії та показники виміру рівнів професіоналізму у здійсненні педагогічної діяльності вчителя з формування логічного мислення молодших школярів.The article reviews the criteria and indicators measuring the level of professionalism in carrying out educational activities with teacher formation of logical thinking younger pupils.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3681
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Muzika.pdf1.25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.