Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3681
Title: Критерії та показники виміру рівнів професіоналізму у педагогічної діяльності вчителя з формування логічного мислення молодших школярів
Other Titles: Критерии и показатели измерения уровней профессионализма в педагогической деятельности учителя по формированию логического мышления у младших школьников
Criteria and indicators for measuring the levels of professionalism in the pedagogical activity of a teacher in the formation of logical thinking in younger students
Authors: Музика, Юлія Олегівна
Музыка, Юлия Олеговна
Muzyka, Juliya Olegivna
Keywords: критерії
показники
професіоналізм
логічне мислення молодших школярів
критерии
показатели
профессионализм
логическое мышление
младшие школьники
criteria
indicators
professionalism
logical thinking
elementary school students
Issue Date: 2012
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Музика Ю. О. Проблема мови та мовлення у контексті ділового спілкування / Ю. О. Музика // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 5-6. – С. 146-153.
Abstract: У статті розглядаються критерії та показники виміру рівнів професіоналізму у здійсненні педагогічної діяльності вчителя з формування логічного мислення молодших школярів. В статье рассматриваются критерии и показатели измерения профессионализма в педагогической деятельности по формированию логического мышления у младших школьников. The article reviews the criteria and indicators measuring the level of professionalism in carrying out educational activities with teacher formation of logical thinking younger pupils.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3681
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Muzika.pdf1.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.