Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3660
Назва: Науково-експериментальні дослідження сформованості критичного мислення студентів і викладачів (на прикладі університетів Німеччини)
Інші назви: Scientific-experimental studies of the formation of critical thinking of students and teachers (on the example of German universities)
Автори: Пилипюк, Е. Н.
Ключові слова: критичне мислення
таксономія критичного мисленн
дедуктивні й індуктивні судження
стратегії
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2012. — № 11-12. — С. 158-165.
Короткий огляд (реферат): У статті розкриваються результати науково-дослідної роботи, проведеної в університетах Німеччини. Виявлено та проаналізовано рівень сформованості критичного мислення у студентів і викладачів (на підставі результатів емпіричного дослідження). Розроблено систему педагогічних умов і стратегій формування критичного мислення студентів, яка може бути реалізована в системі вищої освіти України. This article reveals the results of research work that has been held at universities in Germany. There was identified and analyzed the level of development of critical thinking skills by students and teachers (based on the results of empirical research). There was also developed a system of pedagogical conditions and strategies for the formation of critical thinking skills by students that can be implemented in a higher education system in Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3660
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Scientific-experimental .pdf777.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.