Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3660
Title: Науково-експериментальні дослідження сформованості критичного мислення студентів і викладачів (на прикладі університетів Німеччини)
Other Titles: Scientific-experimental studies of the formation of critical thinking of students and teachers (on the example of German universities)
Authors: Пилипюк, Е. Н.
Keywords: критичне мислення
таксономія критичного мисленн
дедуктивні й індуктивні судження
стратегії
Issue Date: 2012
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2012. — № 11-12. — С. 158-165.
Abstract: У статті розкриваються результати науково-дослідної роботи, проведеної в університетах Німеччини. Виявлено та проаналізовано рівень сформованості критичного мислення у студентів і викладачів (на підставі результатів емпіричного дослідження). Розроблено систему педагогічних умов і стратегій формування критичного мислення студентів, яка може бути реалізована в системі вищої освіти України. This article reveals the results of research work that has been held at universities in Germany. There was identified and analyzed the level of development of critical thinking skills by students and teachers (based on the results of empirical research). There was also developed a system of pedagogical conditions and strategies for the formation of critical thinking skills by students that can be implemented in a higher education system in Ukraine.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3660
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Scientific-experimental .pdf777.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.