Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3659
Назва: Діагностика початкового стану підготовленості майбутніх соціальних педагогів як суб’єктів професій
Інші назви: Diagnosis of the initial state of readiness of future social educators as subjects of professions
Автори: Віцукаєва, Катерина Михайлівна
Vitsukaіeva, Kateryna Mykhailivna
Ключові слова: суб’єкт професійної діяльності
підготовка майбутнього соціального педагога
subject of professional activity
preparation of future social teacher
experiment
Дата публікації: 2012
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Віцукаєва К. М. Діагностика початкового стану підготовленості майбутніх соціальних педагогів як суб’єктів професій / К. М. Віцукаєва // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – 2012. – № 7-8. – С. 60-65.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються результати діагностики рівня сформованості компонентів підготовки майбутніх соціальних педагогів як суб’єктів професійної діяльності на констатувальному етапі. In the article the results of level are examined formed of components of preparation of future social teachers as subjects of professional activity on the констатувальному stage.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3659
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vitsukayeva.pdf124.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.