Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3659
Title: Діагностика початкового стану підготовленості майбутніх соціальних педагогів як суб’єктів професій
Other Titles: Диагностика начального состояния подготовленности будущих социальных педагогов как субъектов профессий
Diagnosis of the initial state of readiness of future social educators as subjects of professions
Authors: Віцукаєва, Катерина Михайлівна
Вицукаева, Екатерина Михайловна
Vitsukaіeva, Kateryna Mykhailivna
Keywords: суб’єкт професійної діяльності
підготовка майбутнього соціального педагога
констатувальний експеримент
субъект профессиональной деятельности
подготовка будущего социального педагога
констатирующий эксперимент
subject of professional activity
preparation of future social teacher
experiment
Issue Date: 2012
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Віцукаєва К. М. Діагностика початкового стану підготовленості майбутніх соціальних педагогів як суб’єктів професій / К. М. Віцукаєва // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – 2012. – № 7-8. – С. 60-65.
Abstract: У статті розглядаються результати діагностики рівня сформованості компонентів підготовки майбутніх соціальних педагогів як суб’єктів професійної діяльності на констатувальному етапі. В статье рассматриваются результаты диагностики уровня сформированости компонентов подготовки будущих социальных педагогов как субъектов профессиональной деятельности на констатувальному этапе. In the article the results of level are examined formed of components of preparation of future social teachers as subjects of professional activity on the констатувальному stage.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3659
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vitsukayeva.pdf124.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.