Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3650
Назва: Система оцінювання результатів навчальної діяльності з китайської мови учнів загальноосвітніх шкіл у сучасній освітній парадигмі
Інші назви: Система оценивания результатов учебной деятельности по китайскому языку учеников общеобразовательных школ в современной образовательной парадигме
The assessment system of the result of secondary schoolchildren’s educational activity in the chinese language within the modern educational paradigm
Автори: Осипова, Тетяна Юріївна
Осипова, Татьяна Юрьевна
Osipova, Tetyana Yuryivna
Ключові слова: навчальна діяльність
китайська мова
оцінювання навчальних досягнень
контроль
система вправ
учебная деятельность
китайский язык
оценивание учебных достижений
контроль
система упражнений
educational activity
the Chinese language
assessment of educational achievements
control
a system of exercises
Дата публікації: 2017
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Осипова Т. Ю. Система оцінювання результатів навчальної діяльності з китайської мови учнів загальноосвітніх шкіл у сучасній освітній парадигмі. / Т. Ю. Осипова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2017. - № 2. - С. 75-78.
Короткий огляд (реферат): В статті висвітлено проблему оцінювання результатів навчальної діяльності з китайської мови учнів загальноосвітніх шкіл у сучасній освітній парадигмі. Проаналізовано теоретичні основи оцінювання якості вивчення китайської мови в загальноосвітніх школах; схарактеризовано функційний та формо-видовий спектри реалізації контролю навчальної діяльності з китайської мови учнів загальноосвітніх шкіл; наведено приклади вправ для тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів з китайської мови. В статье освещается проблема оценивания результатов учебной деятельности по китайскому языку учеников общеобразовательных школ в современной образовательной парадигме. Проанализированы теоретические основы оценивания качества изучения китайского языка в общеобразовательных школах в плане оценивания знаний, умений и навыков учащихся по китайскому языку. The article is devoted to the problem dealing with the assessment of the result of secondary schoolchildren’s educational activity in the Chinese language within the modern educational paradigm. Theoretical basics of the assessment regarding the quality of mastering the Chinese language in general secondary schools in terms of assessing the knowledge, abilities and skills of students in the Chinese language have been analyzed. It has been revealed that a pedagogical component plays a significant role in the process of student’s acquisition of knowledge and skills in the field of foreign languages.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3650
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osipova-2017-2.pdf267.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.