Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3650
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОсипова, Тетяна Юріївна-
dc.contributor.authorОсипова, Татьяна Юрьевна-
dc.contributor.authorOsipova, Tetyana Yuryivna-
dc.date.accessioned2019-09-04T13:37:06Z-
dc.date.available2019-09-04T13:37:06Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationОсипова Т. Ю. Система оцінювання результатів навчальної діяльності з китайської мови учнів загальноосвітніх шкіл у сучасній освітній парадигмі. / Т. Ю. Осипова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2017. - № 2. - С. 75-78.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3650-
dc.description.abstractВ статті висвітлено проблему оцінювання результатів навчальної діяльності з китайської мови учнів загальноосвітніх шкіл у сучасній освітній парадигмі. Проаналізовано теоретичні основи оцінювання якості вивчення китайської мови в загальноосвітніх школах; схарактеризовано функційний та формо-видовий спектри реалізації контролю навчальної діяльності з китайської мови учнів загальноосвітніх шкіл; наведено приклади вправ для тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів з китайської мови. В статье освещается проблема оценивания результатов учебной деятельности по китайскому языку учеников общеобразовательных школ в современной образовательной парадигме. Проанализированы теоретические основы оценивания качества изучения китайского языка в общеобразовательных школах в плане оценивания знаний, умений и навыков учащихся по китайскому языку. The article is devoted to the problem dealing with the assessment of the result of secondary schoolchildren’s educational activity in the Chinese language within the modern educational paradigm. Theoretical basics of the assessment regarding the quality of mastering the Chinese language in general secondary schools in terms of assessing the knowledge, abilities and skills of students in the Chinese language have been analyzed. It has been revealed that a pedagogical component plays a significant role in the process of student’s acquisition of knowledge and skills in the field of foreign languages.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectнавчальна діяльністьuk
dc.subjectкитайська моваuk
dc.subjectоцінювання навчальних досягненьuk
dc.subjectконтрольuk
dc.subjectсистема вправuk
dc.subjectучебная деятельностьuk
dc.subjectкитайский языкuk
dc.subjectоценивание учебных достиженийuk
dc.subjectконтрольuk
dc.subjectсистема упражненийuk
dc.subjecteducational activityuk
dc.subjectthe Chinese languageuk
dc.subjectassessment of educational achievementsuk
dc.subjectcontroluk
dc.subjecta system of exercisesuk
dc.titleСистема оцінювання результатів навчальної діяльності з китайської мови учнів загальноосвітніх шкіл у сучасній освітній парадигміuk
dc.title.alternativeСистема оценивания результатов учебной деятельности по китайскому языку учеников общеобразовательных школ в современной образовательной парадигмеuk
dc.title.alternativeThe assessment system of the result of secondary schoolchildren’s educational activity in the chinese language within the modern educational paradigmuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Osipova-2017-2.pdf267.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.