Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3643
Title: Формування інформаційної компетентності майбутніх маркетологів
Other Titles: Formation of future marketers’ information competence
Authors: Василиків, Іван Богданович
Vasylykiv, Ivan
Keywords: маркетинг
маркетолог
інформаційні технології
бесіда
інформаційна компетентність
анкетування
інтерв’ю
marketing
a marketer
information technology
conversation
interview
questionnaire
information competence
Issue Date: 2017
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Василиків І. Б. Формування інформаційної компетентності майбутніх маркетологів. / І. Б. Василиків // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2017. - № 2. - С. 32-36.
Abstract: Стаття висвітлює результати експериментальної роботи, в проведеної в умовах навчального процесу Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка протягом 2013 – 2016 рр., зокрема аналіз використаних у ній методів опитування (бесіди, інтерв’ю, анкетування), спостереження, тестування, вивчення творчих розробок студентів, опрацювання й інтерпретації емпіричних даних (аналітичний, статистичний і порівняльний аналіз) комплексу психолого-педагогічної діагностики та самодіагностики. На основі розроблених нами творчих завдань з'ясовано ступінь сформованості інформаційної компетентності майбутніх маркетологів, який, зі свого боку, визначає вибір відповідної системи їх навчання. Запропоновано детальне обґрунтування окремих методів експериментального дослідження. Особливо увиразнено характеристику використаного нами методу спостереження, який дав змогу цілеспрямовано досліджувати певні педагогічні явища й отримувати конкретний фактичний матеріал. The article highlights the results of the experimental work carried out under conditions of the educational process at Drohobych Ivan Franko State Pedagogical University during 2013 – 2016 years, to be more precise, the analysis of the survey methods that are used (discussions, interviews, and questionnaires), monitoring, testing, the study of students’ creative elaborations, the processing and interpretation of empirical data (analytical, statistical and comparative analyses) of the complex of the psycho-educational assessment and self-diagnosis. On the basis of the elaborated creative tasks, the degree of formation of marketers’ information competence was defined, which determined the choice of an appropriate system of training. The author presents the detailed study of some methods of experimental research. The author pays particular attention on the characteristics of the method of observation that is used, which allows us to investigate certain pedagogical phenomenon and obtain particular factual material.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3643
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vasylykiv-2017-2.pdf269.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.