Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3643
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасиликів, Іван Богданович-
dc.contributor.authorVasylykiv, Ivan-
dc.date.accessioned2019-09-04T12:38:18Z-
dc.date.available2019-09-04T12:38:18Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationВасиликів І. Б. Формування інформаційної компетентності майбутніх маркетологів. / І. Б. Василиків // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2017. - № 2. - С. 32-36.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3643-
dc.description.abstractСтаття висвітлює результати експериментальної роботи, в проведеної в умовах навчального процесу Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка протягом 2013 – 2016 рр., зокрема аналіз використаних у ній методів опитування (бесіди, інтерв’ю, анкетування), спостереження, тестування, вивчення творчих розробок студентів, опрацювання й інтерпретації емпіричних даних (аналітичний, статистичний і порівняльний аналіз) комплексу психолого-педагогічної діагностики та самодіагностики. На основі розроблених нами творчих завдань з'ясовано ступінь сформованості інформаційної компетентності майбутніх маркетологів, який, зі свого боку, визначає вибір відповідної системи їх навчання. Запропоновано детальне обґрунтування окремих методів експериментального дослідження. Особливо увиразнено характеристику використаного нами методу спостереження, який дав змогу цілеспрямовано досліджувати певні педагогічні явища й отримувати конкретний фактичний матеріал. The article highlights the results of the experimental work carried out under conditions of the educational process at Drohobych Ivan Franko State Pedagogical University during 2013 – 2016 years, to be more precise, the analysis of the survey methods that are used (discussions, interviews, and questionnaires), monitoring, testing, the study of students’ creative elaborations, the processing and interpretation of empirical data (analytical, statistical and comparative analyses) of the complex of the psycho-educational assessment and self-diagnosis. On the basis of the elaborated creative tasks, the degree of formation of marketers’ information competence was defined, which determined the choice of an appropriate system of training. The author presents the detailed study of some methods of experimental research. The author pays particular attention on the characteristics of the method of observation that is used, which allows us to investigate certain pedagogical phenomenon and obtain particular factual material.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетологuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectбесідаuk
dc.subjectінформаційна компетентністьuk
dc.subjectанкетуванняuk
dc.subjectінтерв’юuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjecta marketeruk
dc.subjectinformation technologyuk
dc.subjectconversationuk
dc.subjectinterviewuk
dc.subjectquestionnaireuk
dc.subjectinformation competenceuk
dc.titleФормування інформаційної компетентності майбутніх маркетологівuk
dc.title.alternativeFormation of future marketers’ information competenceuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vasylykiv-2017-2.pdf269.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.