Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3640
Title: Моделювання педагогічних ситуацій як засіб формування професійної компетентності майбутніх учителів філологічних спеціальностей
Other Titles: Моделирование педагогических ситуаций как средство формирования профессиональной компетентности будущих учителей филологических специальностей
Modeling pedagogical situations as a means of forming a professyonalnoy teacher competence future fylolohycheskyh specialities
Authors: Савченко, К. Ю.
Savchenko, K. Yu.
Keywords: педагогічні ситуації
професійна компетентність
спецкурс
педагогические ситуации
профессиональная компетентность
спецкурс
pedagogical situations
professional competence
a special course
Issue Date: 2012
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Савченко К. Ю. Моделювання педагогічних ситуацій як засіб формування професійної компетентності майбутніх учителів філологічних спеціальностей / К. Ю. Савченко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 5-6. – С. 100-106.
Abstract: В статті розкрито практичну значущість запропонованих педагогічних ситуацій, як в результаті занять студенти не тільки вирішують та оволодівають знаннями з теорії професійної компетентності, але й навчаються використовувати ці знання в педагогічній практиці. Система завдань, що використовується в циклі практичних занять, дає змогу надійно закріпити вивчену тему, спонукає до творчого мислення, допомагає в набутті практичних навичок, студенти працюють із додатковою інформацією. В статье раскрыта практическая значимость предложенных педагогических ситуаций и рассмотрено, как в результате занятий студенты решают и овладевают знаниями по теории профессиональной компетентности, и учатся использовать эти знания в педагогической практике. Система задач, которая используется в цикле практических занятий, дает возможность надежно закрепить изученную тему, побуждает к творческому мышлению, помогает в обретении практических привычек, студенты работают с дополнительной информацией. In article the practical importance of the offered pedagogical situations is opened, and is considered, how as a result of employment students solve and will seize knowledge from the theory of professional competence, but also learn to use this knowledge in student teaching. The system of problems which is used in a cycle of a practical training, gives the chance to fix reliably the studied theme, induces to creative thinking, helps with finding of practical habits, students work with the additional information.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3640
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Savchenko.pdf1.14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.