Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3640
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСавченко, К. Ю.-
dc.contributor.authorSavchenko, K. Yu.-
dc.date.accessioned2019-09-04T12:17:03Z-
dc.date.available2019-09-04T12:17:03Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСавченко К. Ю. Моделювання педагогічних ситуацій як засіб формування професійної компетентності майбутніх учителів філологічних спеціальностей / К. Ю. Савченко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 5-6. – С. 100-106.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3640-
dc.description.abstractВ статті розкрито практичну значущість запропонованих педагогічних ситуацій, як в результаті занять студенти не тільки вирішують та оволодівають знаннями з теорії професійної компетентності, але й навчаються використовувати ці знання в педагогічній практиці. Система завдань, що використовується в циклі практичних занять, дає змогу надійно закріпити вивчену тему, спонукає до творчого мислення, допомагає в набутті практичних навичок, студенти працюють із додатковою інформацією. In article the practical importance of the offered pedagogical situations is opened, and is considered, how as a result of employment students solve and will seize knowledge from the theory of professional competence, but also learn to use this knowledge in student teaching. The system of problems which is used in a cycle of a practical training, gives the chance to fix reliably the studied theme, induces to creative thinking, helps with finding of practical habits, students work with the additional information.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпедагогічні ситуаціїuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectспецкурсuk
dc.subjectpedagogical situationsuk
dc.subjectprofessional competenceuk
dc.subjecta special courseuk
dc.titleМоделювання педагогічних ситуацій як засіб формування професійної компетентності майбутніх учителів філологічних спеціальностейuk
dc.title.alternativeModeling pedagogical situations as a means of forming a professyonalnoy teacher competence future fylolohycheskyh specialitiesuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Savchenko.pdf1.14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.