Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3626
Назва: Акмеологічний аспект розвитку креативного мислення майбутніх учителів музики
Інші назви: Acmeological aspect for the development of creative thinking of the future teachers of music
Автори: Аксініна, Н. М.
Aksinina, N.M.
Ключові слова: акмеологічний підхід
креативне мислення
вчитель музики
acmeological approach
creative thinkinr
music teacher
Дата публікації: 2012
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Аксініна Н. М. Акмеологічний аспект розвитку креативного мислення майбутніх учителів музики / Аксініна Н. М. // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – 2012. – № 7-8. – С. 19-24.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто акмеологічні особливості розвитку креативного мислення майбутніх учителів музики, що сприяє професійному саморозвитку, підвищенню продуктивності музично–педагогічної діяльності, а також становленню індивідуальності особистості, досягнення найвищих і найкращих показників. The article considers the acmeological features of development of creative thinking of the future teachers of music, which contributes to, for professional development, increasing the productivity of the musical activities, and establishment of the personality, achievement of the highest and best performance.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3626
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aksinina N.M..pdf128.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.