Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3626
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАксініна, Н. М.-
dc.contributor.authorAksinina, N.M.-
dc.date.accessioned2019-09-04T10:25:57Z-
dc.date.available2019-09-04T10:25:57Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationАксініна Н. М. Акмеологічний аспект розвитку креативного мислення майбутніх учителів музики / Аксініна Н. М. // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – 2012. – № 7-8. – С. 19-24.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3626-
dc.description.abstractУ статті розглянуто акмеологічні особливості розвитку креативного мислення майбутніх учителів музики, що сприяє професійному саморозвитку, підвищенню продуктивності музично–педагогічної діяльності, а також становленню індивідуальності особистості, досягнення найвищих і найкращих показників. The article considers the acmeological features of development of creative thinking of the future teachers of music, which contributes to, for professional development, increasing the productivity of the musical activities, and establishment of the personality, achievement of the highest and best performance.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectакмеологічний підхідuk
dc.subjectкреативне мисленняuk
dc.subjectвчитель музикиuk
dc.subjectacmeological approachuk
dc.subjectcreative thinkinruk
dc.subjectmusic teacheruk
dc.titleАкмеологічний аспект розвитку креативного мислення майбутніх учителів музикиuk
dc.title.alternativeAcmeological aspect for the development of creative thinking of the future teachers of musicuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aksinina N.M..pdf128.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.