Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3625
Назва: Педагогічні умови формування компетентності саморозвитку економістів-бакалаврів у процесі професійної підготовки: позааудиторна навчально-виховна діяльність
Інші назви: Pedagogical Conditions of Formation of Competence of Self-Development of Bachelor Economists in the Process of Vocational Training: Out-of-class Educational Activities
Автори: Мушинська, Н. С.
Ключові слова: компетентність саморозвитку
педагогічні умови
позааудиторна навчально-виховна діяльність
self-development competency
pedagogical conditions
out-of-class teaching and educational activity
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2012. — № 11-12. — С. 42-48.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується проблема формування компетентності саморозвитку майбутніх економістів у позааудиторній навчально-виховній діяльності. У ракурсі цієї педагогічної умови представлені засоби активізації позитивної мотивації та професійно важливих якостей економістів-бакалаврів в позааудиторний час. In the given article the problem of formation of self)development competency of future economists in the out-of-class teaching and educational activity is under consideration. From the perspective of this pedagogical condition the means of positive motivation and important professional qualities activation in out)of)class teaching hours are presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3625
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf514.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.