Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3608
Назва: Методичний супровід художньо-творчої діяльності майбутніх вихователів у вимірі педагогічних ідей К. Д. Ушинського
Інші назви: Методическое сопровождение художественно- творческой деятельности будущих воспитателей в свете педагогических идей К. Д. Ушинского
Methodical support of the future educators’ artistic creative activity in light of K. D. Ushinsky’s pedagogical ideas
Автори: Івершинь, Анжеліка Геннадіївна
Ивершинь, Анжелика Геннадьевна
Iverschin, Anzhelika Hennadiivna
Ключові слова: методичний супровід педагогічної діяльності
науково-методичний супровід
методичний супровід художньо-творчої діяльності студентів-майбутніх вихователів
методическое сопровождение педагогической деятельности
научно-методическое сопровождение
методическое сопровождение художественно творческой деятельности студентов-будущих воспитателей
methodical support of the pedagogical activity
scientific methodical support
methodical support of the future educators’ artistic creative activity
Дата публікації: 2017
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Івершинь А. Г. Методичний супровід художньо-творчої діяльності майбутніх вихователів у вимірі педагогічних ідей К. Д. Ушинського. / А. Г. Івершинь // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2017. - № 2. - С. 42-47.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано сутність методичного супроводу художньо-творчої діяльності майбутніх вихователів, висвітлено поняття «методичний супровід художньо-творчої діяльності студентів майбутніх вихователів». Розкрито етапи, умови, зміст методичного супроводу художньо-творчої діяльності студентів майбутніх вихователів. В статье проанализирована сущность методического сопровождения художественно-творческой деятельности студентов будущих воспитателей, раскрыто понятие «методическое сопровождение художественно-творческой деятельности студентов будущих воспитателей», которое понимаем как специально организованную деятельность, направленную на формирование профессиональных личностных черт и характеристик, эрудиции и умений художественно-эстетической деятельности специалистов с целью повышения их квалификации. Раскрыты этапы, условия, содержание методического сопровождения художественно творческой деятельности студентов будущих воспитателей. Педагогическими условиями выделены следующие: педагогическая установка относительно перспективы профессии и требования к качеству специалиста; взаимодействие преподавателей и слушателей (общая цель, определение условий, средств ее достижения); участие в организационных деловых играх, которые моделируют профессиональную деятельность специалиста; опора на образ; выполнение комплекса индивидуальных и творческих заданий, направленных на раскрытие личности; самостоятельная работа; использование структурно-логических схем и методических разработок. The essence of methodical support of the future educators’ artistic creative activity has been analysed in the article; the concept «methodical support of the future educators’ artistic creative activity» has been revealed, which is understood as a specially organized activity, aiming at the formation of professional qualities, erudition and specialists’ abilities to demonstrate artistic and creative activities according to certain standards of higher pedagogical education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3608
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivershin-2017-2.pdf271.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.