Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3596
Назва: Формування компетентністі майбутніх віхователів дошкільних навчальних закладів у проектуванні просоціальної діяльності вихованців
Інші назви: Formation of preschool educators’ competence in designing pupils’ prosocial activity
Автори: Лесіна, Тетяна Миколаївна
Лесина, Татьяна Николаевна
Lesina, Tetiana Mykolaivna
Ключові слова: компетентність
готовність
проектування
просоціальна діяльність старших дошкільників
competence
readiness
projecting
pro-social activities of senior preschool children
Дата публікації: 2016
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Лесіна Т. М. Формування компетентністі майбутніх віхователів дошкільних навчальних закладів у проектуванні просоціальної діяльності вихованців / Т. М. Лесіна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 6. — С. 89-94.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено деякі аспекти проблеми професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до компетентного проектування просоціальної діяльності дітей старшого дошкільного віку. The article highlights some aspects of the problem of vocational training of future preschool teachers for competent elaboration of the senior preschool children’s pro-social activities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3596
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17.pdf553.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.